Tuesday, January 18, 2011

dupp..dup..duuppppp...

Salam sejahtera!!!!


   Ermm...agak lama tidak melakukan posting entry yg baru...... first of all, sgt happy coz sudah ada 1st follower!!! syg kamu...(dengan selamba ku curahkan kasih syg....) Actually, banyak benda berlaku sekitar ini...Di tempat kerja.... di rumahku... di dalam hati............... ermm... well,that we called life,kan... Paling menarik, diriku mulai menghitung hari..(opppss....bkn hitung tuk kelahiran anak pertama!!)...Pasni aku akan kehilangan status teruna yg single n available lagi..pasni single tp Xavailable...kihkih.. persiapan...errr..pe kata ku buat satu entry baru pasal benda nie??
   Next..rumahku agak terabur n berhabuk wat masa nie...nie suma gara2 si Eric Leong Casa Impian...habis terpengaruh bondaku...so, Bonda mengambil peluang tuk me'renovate' dapur rumahku..tukar dapur, peti ais, Hood, oven dan kabinet.. .pasal nie pon, better aku wat entry baru kot....
   Then..bout lurve...penah tak aku mention bahawa ada rakan2 memanggilku Dewa Ceria Cinta? kadang2 ada gak yg panggil Dr Lurve....hikhikhik... sebenarnya ramai gak yg ada/penah minta nasihat aku bab cinta2 nie...yg mintak tips, teknik dan sebagainya...tinggal xde yg minta buat kaunseling rumah tangga n minta minyak dagu jer..tp kali ada request, bisa diatur!! hahahha...mcm2 masalah yang aku dah jupe... Si Gadis minta petua coz Bf wat enteng la... Ada yg tanya pasal perubahan pasangan laa...ada yg nak kembali kepada kekasih la...tp paling aku pakar n minat bab tips tackle & usha...hukhuk.. tp skrg xpraktik memandangkan ku sudah temui cik kekasih....hehhe..so, benda ini just pengetahuan yg ku sudi utk berkongsi.....sila tunggu entry yg akan dtg untuk info selanjut nya....
  Sebagai penutup...let me shared some local song....nice...hahahah...







Demm!!!

No comments:

Post a Comment